Японська студія Tose втратила понад 2 000 000$ через скасування ігор партнерами

Японська студія Tose втратила понад 2 000 000$ через скасування ігор партнерами

Допоміжна японська студія Tose Software зафіксували збитки у розмірі 2,28 млн доларів за період в 9 місяців, з 1 вересня 2023 по 31 травня 2024, через скасування численної кількості ігор її партнерами.

Tose одна із тих студій, яка завжди знаходиться в тіні, але причетна до розробки чималої кількості відомих японських ігор, із останнього вона працювала над Paper Mario: The Thousand-Year Door, CRISIS CORE —Final Fantasy VII— Reunion, Dragon Quest Monsters: The Dark Prince, Scarlet Nexus, Sekiro: Shadows Die Twice, Final Fantasy I-VI Pixel Remaster тощо.

Через те, що студія завжди покладалася на роботу зі сторонніми компаніями, скасування ігор її партнерами спричинили чималі збитки, оскільки прибутків з них Tose більше не отримає. Ще деякий час ситуація залишатиметься невизначеною, однак компанія вже працює над покращенням ситуації та планує наздогнати імпульс завдяки іншим іграм, які наразі знаходяться в активній розробці.

Хоча Tose не уточнює, які саме клієнти скасували проекти, скоріше за все ними були Square Enix та Bandai Namco. Перша офіційно повідомила, що скасувала низку неансованих ігор, а друга за останній рік втратила близько 50 млн доларів на провальній Blue Protocol та ще 25 млн доларів на іграх від власних студій, що, можливо, теж змусило переглянути плани на фінансування майбутніх проєктів.

Схожі новини

fallback-image

Анонсовано мобільну Final Fantasy 14 з аналогічним ігроладом повноцінної версії ММО

fallback-image

Стрім S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

Українці зламали інтернет через бажання пограти в S.T.A.L.K.E.R. 2