Ігросервіси Electronic Arts поступово втрачають попит на ринку
Невтішні часи почалися в Electronic Arts, оскільки доходи вже не відповідають прогнозам, одразу кілька власних ігросервісів поступово стагнують, а нові самітні ігри, особливо під лейблом EA Originals за межами тих, які розробила студія Hazelight, щоразу провалються.
Порівняно з аналогічним періодом минулого року загальні доходи за 3 місяці (1 жовтня — 31 грудня 2024 року) зменшилися з 1,95 до 1,88 млрд доларів, а чисті прибутки трохи підросли з 365 до 377 млн доларів.
Рівно два тижні тому акції компанії просіли на 16,52%, що спричинило втрату риночної капіталізації на цілих 6 млрд доларів. Аби падіння не продовжувалося сама Electronic Arts інвестує 1 млрд доларів у прискорену програму викупу власних активів.
Одразу 74% доходів видавництва припадає на ігросервіси, а EA FC 25 та Apex Legends зовсім не показали росту за останній рік, а навпаки стагнують. Компанія планує вводити глобальні зміни задля повернення минулих показників прибутків. Стосовно Apex Legends навіть йдуть розмови про повний перезапуск королівської битви.
У провалі Dragon Age: Veilguard керівник Electronic Arts Ендрю Вілсон звинувачує відсутність ігросервісних елементів, які подобаються гравцям. Реструктуризацію BioWare пояснюють зміною пріоритетів з акцентуванням уваги на нових прийдешніх іграх.
Чимала кількість працівників усіх студій компанії зараз розробляє нову Battlefield, яку планують випустити до квітня 2026 року.