fallback-image

Інді-розробники висловили своє невдоволення PS Store

У соціальних мережах інді-розробники почали виступати проти несправедливого ставлення Sony до малих студій. В основному претензії полягають у тому, що розробникам важко отримати хоч якесь просування свої проектів, через що стає менше можливостей заробити. 

Sony не підтримує малі студії, а тому для того, аби прорекламувати свою гру, розробникам часто доводиться впрошувати компанію. Як написав у своєму Твіттері Іен Ґарнер, співзасновник Neon Doctrine, якщо Sony не сподобається ваша гра, то на їх платформі майбутнього у неї швидше за все не буде. 

Іен Ґарнер, з якого й розпочався шквал публічного невдоволення, розповів, що маркетинг безпосередньо від студії немає ніякого впливу на алгоритми PlayStation Store, важлива лише оцінка самої компанії. Однак про те, як саме оцінюються ігри невідомо, невідомою залишається й остаточна оцінка певного проекту. 

Крім того Іен розповів, що добитись знижок для своїх ігор теж проблематично. В особливості це стосується знижок на релізі. Для них необхідно отримати одобрення від Sony, що трапляється дуже рідко. У цьому питанні він порівняв PlayStation Store до крамниць Microsoft та Nintendo. Ті, в свою чергу, значно лояльніше ставляться до малих розробників. На Switch та XBOX ігри зі знижками можна продавати кожні кілька тижнів не докладаючи для цього особливих зусиль, однак Sony такої можливості розробникам не дає.

Повертаючись до теми просування своїх ігор, домовитись про те, аби вашу гру рекламували в магазині буває дуже важко, однак за словами Іена, це питання вирішується, якщо заплатити щонайменше 25 тисяч доларів та віддавати 30% від подальшого заробітку. Тоді вашу гру гарантовано будуть показувати на головній сторінці крамниці. 

Метью Вайт, який володіє невеликим ігровим видавництвом WhiteThorn також поділився тим, що інколи багато часу займає навіть те, аби отримати відповідь від Sony навіть на просте запитання. Про те, як важко вийти на контакт з Sony у свої твіттах розповідав й Іен Ґарнер. 

Беру до уваги, що маркетинг є важливою частиною успіху будь-якої гри, для малих інді-студій, у яких немає велетенських бюджетів на рекламу, зв’язок з компанією та можливість просунути свою гру є ще важливішою. В випадку PlayStation, з їх ставленням до інді-розробників, платформа нерідко виступає однією з найменш прибутковіших для малих студій. 

Проблемою також є те, що в останні роки Sony змінила свої пріорітети. Якщо раніше компанія заохочувала малих розробників публікувати свої ігри на PlayStation, то тепер курс змінився в сторону великих блокбастерів. Такий хід подій робить й без того важке життя інді-розробників ще важчим. Такими публічними виступами в соціальних мережах розробники намагаються вибити собі кращі умови. Вони надіяться на те, що тиск з боку ігрової спільноти змусить Sony переосмислити свою політики щодо інді-ігор.

Sony цю ситуацію поки ніяк не прокоментували.

Схожі новини

fallback-image

Анонсовано мобільну Final Fantasy 14 з аналогічним ігроладом повноцінної версії ММО

fallback-image

Стрім S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

Українці зламали інтернет через бажання пограти в S.T.A.L.K.E.R. 2