Керівник Sony вважає, що треба активніше (і швидше) видавати власні ігри на ПК
Президент Sony Group, Хірокі Тотокі, під час останнього брифінгу з відповідями на питання акціонерів висловив думку, що ігровий підрозділ компанії може покращити показники прибутку, якщо буде активніше видавати ігри від власних студій на ПК.
Порівняно з минулими поколіннями, скорочення витрат у цьому консольному циклі дійсно важко досягти, зазначив Тотокі. Ціни на PlayStation 5 не знижуватимуться, доки компанія не знайде способи підвищити дохідність ігрового підрозділу.
Також пан Тотокі торкнувся теми ігор від власних студій і дав зрозуміти, що їх випуск на PlayStation 5 та ПК одночасно — це шлях уперед.
У минулому нашою ціллю було популяризувати консолі іграми від власних студій. Зараз же ми можемо працювати в синергії, оскільки якісний контент, вироблений нашими першокласними студіями, спроможний приносити більше операційного прибутку, якщо випускатиметься не лише на PlayStation 5, а й на ПК одночасно. Ми активно працюватимемо в цьому напрямку.
Говорить президент Sony Group, Хірокі Тотокі
Наразі ексклюзиви PlayStation добираються до ПК із затримкою мінімум у рік. Проте останній проєкт, виданий PlayStation Studios одночасно на PlayStation 5 та Steam, Helldivers 2, показав найкращі показники серед усіх ігор, які компанія випускала на ПК за весь час. Гра вже зібрала понад 270 000 пікового онлайну та розійшлася накладом у 1 000 000 проданих копій лише за 4 дні. Можливо, саме її успіх і наштовхнув пана Тотокі на роздуми більш активно підходити до мультиплаформності власних ігор за топ-брендами.