fallback-image

Котики-мутанти, тактика… і лайно: автор The Binding of Isaac нарешті показав свою нову гру

Пригадуєте таку собі Mewgenics? Якщо ні, то тут нема нічого дивного, адже Едмунд Макміллен, автор Super Meat Boy i The Binding of Isaac, анонсував рольову гру про колекціонування й вирощування котиків ще в 2012 році! Утім, жодних інших подробиць спільнота так і не дізналася, бо шалена популярність The Binding of Isaac змусила ігротворця зосередити всі свої сили на оновленнях і доповненнях до цієї гри.

Аж ось днями Макміллен абсолютно зненацька згадав про Mewgenics, відкрив сторінку гри в Steam та оприлюднив кілька нових скріншотів. Якщо ви грали в попередні проєкти Макміллена, то ви з легкістю впізнаєте його унікальний художній стиль, який одночасно поєднує в собі миленьких кошенят з похмурим оточенням.

Основа гри залишилася незмінною — у Mewgenics гравцям доведеться збирати, розводити та тренувати котиків,  разом з якими можна буде досліджувати величезний світ, де панує хаос. Що далі ми відходитимемо від домівки, то вороги ставатимуть небезпечнішими, а скарби — ціннішими. До слова, наш будинок ми зможемо обставляти різноманітними меблями, щоби котики мали де спати, на чому стрибати і що дряпати.

Тут нам нарешті й показали, що Mewgenics матиме покрокову тактичну боївку, а нам доведеться грамотно збирати свій загін котиків, щоби їхні характеристики та вміння доповнювали одне одного. Тут Mewgenics нагадуватиме таку собі суміш Rogue Legacy i Fire Emblem: з одного боку підібрані та вирощені котики матимуть випадковий набір особливостей (і з підвищенням рівня теж здобуватимуть одну з кількох рандомних особливостей), а з іншого — ми зможе вирощувати потомство з потрібними нам мутаціями й здібностями. Бо в сутичках із різноманітними ворогами й босами ваші кошенята не лише здобуватимуть досвід, а й унікальні поліпшення, які зможуть проявитися тільки в їх нащадків.

За словами розробника, Mewgenics матиме контенту на сотні годин: понад 6 класів котів, 50 здібностей, більше 200 різновидів ворогів, сотні предметів (як спорядження, так і меблів для дому), десятки боків, NPC, захопливих квестів… і лайно. Щоправда, його роль в ігроладі поки що є таємницею.

Mewgenics поки що не має точної дати релізу, проте Макміллен сподівається випустити її десь у 2024 році. Звісно, за умови, що йому не доведеться знову відволікатися на новий контент для The Binding of Isaac.

Схожі новини

fallback-image

Євген Коноплянка заснував нову українську команду з Counter-Strike 2

fallback-image

Microsoft запустить власну крамницю мобільних ігор цього літа

Sea of Thieves підкорила європейські чарти за результатами минулого місяця

Sea of Thieves підкорила європейські чарти за результатами минулого місяця

«Ця гра вже ввійшла в історію»: усі в захваті від метроїдванії Animal Well

«Ця гра вже ввійшла в історію»: усі в захваті від метроїдванії Animal Well