MachineGames розробляє шутер у стилі Counter-Strike
Відомий ігровий блогер Джефф Герстманн, який має чимало зв’язків у ігровій індустрії, ще півроку тому розкрив деталі нової гри студії MachineGames, однак звернули увагу на його слова тільки зараз.
Розробники створюють мультиплеєрний PvP шутер на кшталт Counter-Strike, Rainbow Six Siege, Valorant з не настільки яскравою графікою як у The Finals, її описують як просту та примітивну, заради кращої оптимізації і творчого бачення.
Серед режимів яких в грі немає — самітній та дезматч, зате присутні інші, наприклад один з них полягає в пошуку ключ-карти для звільнення найманців. Одна з карт має архітектуру близького сходу, коли інша розташувалася на залізничній станції з купою потягів.
Кодова назва Platinum співпадає з інформацією знайденою в судових документах Zenimax при судовій справі між FTC та Microsoft. Через це припускається, що гру почали розробляти ще до придбання Zenimax корпорацією Microsoft, а на прикладі Redfall ми знаємо як компанія не втручається у внутрішні процеси студій, аби вирішувати долю прийдешніх ігор.