Monster Hunter Wilds отримала дату релізу й високі системні вимоги
Ігротворці Monster Hunter Wilds нещодавно поділилися не лише остаточною датою релізу, а й системними вимогами ПК версії, які говорять про високу вимогливість гри до заліза і, вірогідно, проблеми з оптимізацією.
У мінімальних системних вимогах, в апскейлі до 1080р та при 30 кадрах на секунду, знаходяться процесор рівня i5-10600 чи Ryzen 5 3600, 16 гб оперативної пам’яті та відеокарта рівня GTX 1660 Super або RX 5600 XT з 6 гб відеопам’яті.
В рекомендованих системних вимогах, для справжніх 1080р та 60 кадрів на секунду, знадобиться процесор рівня i5-12400 чи Ryzen 5 5500, 16 гб оперативної пам’яті та відеокарта рівня RTX 4060 чи RX 6700 XT з 8 гб відеопам’яті.
Місцями згадані системні вимоги навіть перевищують ті, які були в Dragon’s Dogma 2, грі з високою вимогливістю до заліза, однак варто зауважити, що в рекомендованих окремо прописано обов’язкове використання генерації кадрів для досягнення 60 fps. Тобто розробники прямо кажуть, що навіть для такого потужного заліза Monster Hunter Wilds буде дуже вимогливою. Про ігролад на відеокартах слабшого рівня чи тих, в яких менше 8 гб відеопам’яті навіть думати страшно.
Стосовно продуктивності консольних версій, які будуть заблоковані на 30 кадрах і не матимуть жодних інших режимів. Місяць тому журналістам видання GameSpot випала нагода зіграти в прев’ю версію Monster Hunter Wilds на базовій PlayStation 5. В своєму відео вони приклали футажі ігроладу, який частенько просідав навіть нижче 30 кадрів, а самі оглядачі відмітили слабку продуктивність, попри високу якість самої гри.
Схоже, що рушій RE Engine досі не готовий відтворювати великі відкриті світи з гарною продуктивністю.
Реліз Monster Hunter Wilds відбудеться 28 лютого 2025 року на PlayStation 5, Xbox Series X|S і ПК. В крамниці Steam вже відкрилися передзамовлення, стандартне видання обійдеться в 1999 гривень.