Nintendo жорсткіше боротиметься з інсайдерами й поки не знає, що робити з ШІ

Nintendo жорсткіше боротиметься з інсайдерами й поки не знає, що робити з ШІ

Під час чергового зібрання акціонерів представники Nintendo відповіли на питання стосовно витоків інформації, подовження термінів розробки ігор, слабкої єни, підтримки незалежних розробників тощо. Найцікавіші відповіді ми зібрали в одному матеріалі.

У Nintendo знають, що інколи інформація з вмістом їхніх ігрових презентацій Nintendo Direct потрапляє в мережу заздалегідь, тому почали працювати зі сторонньою компанією, яка проведе діагностування проблем з безпекою особистих даних і надасть способи їх вирішення. Звичайно, це не допоможе контролювати подібні витоки з боку партнерів, зокрема торговельних мереж (GameStop, Amazon, Walmart) або інших компаній, які можуть завчасно публікувати ті ж трейлери. Нагадаємо, що нещодавно Джейсон Шраєр зрадив відомого в колах Nintendo інсайдера.

Проміжок між минулорічною Super Mario Bros. Wonder і попередньою частиною в серії 2D платформерів був цілих 11 років, а між Zelda: Breath of the Wild і Tears of the Kindom — 6 років. Представники Nintendo розуміють, що збільшення часу на розробку неминуче, тому намагаються протидіяти цьому, набираючи більше талановитих розробників та збільшуючи бюджети ігор. Втім, при розробці вони зважають на терміни в останню чергу і досі першочегово думають як створити те, що змусить людей закохатися в їх ігри.

Також представники Nintendo підтвердили, що вже створюють ігри за новими франшизами, деякі з них нам можуть продемонструвати вже на старті наступного покоління, як це було з поточним Switch. Про незалежних розробників вони теж не планують забувати, тому продовжать влаштувати презентації Indie World та популяризувати їх проєкти на власній консолі.

Ґеймдизайнер Шіґеру Міямото повідомив, що зараз залишає більшу частину з розробки молодому поколінню, але й сам не відсторонений від процесу. Тією ж Super Mario Bros. Wonder займалися давнішні працівники компанії Широ Моурі та Такаші Тезука, коли він з командою розробляв Pikmin 4 та був сильно залучений до мобільної Pikmin Bloom, аналог Pokemon Go.

Cлабка єна не проблема для компанії, оскільки 80% прибутків йде із-за кордону. Втім, акціонери поцікавились, як це вплине на ціни наступного покоління консолей саме в Японії, оскільки зараз поточні версії Switch там значно дешевші ніж в Америці. Відповіли, що це питання на розгляді, оскільки подібне дійсно може вплинути на глобальні продажі та ціни консолей в регіоні через перепокупців, які можуть перепродавати їх навіть дешевше, ніж місцеві рітейлери в інших країнах.

В Nintendo не проти використання ШІ, однак спершу потрібно знайти спосіб, з яким він допоможе урізноманітнити ігровий досвід. Щось подібне казала Nintendo в період популярності NFT, але їх використання в іграх компанії ми так і не побачили.

А ось по Switch 2 жодної нової інформації не було, лише натяк на те, що компанія продовжить співпрацювати з Nvidia. За чутками, саме на її чіпі створюється нова консоль, яка повинна бути анонсована вже у цьому році, а випущена після квітня 2025.

Нагадаємо, що нещодавно компанія провела червневий Nintendo Direct на якому показали довгоочікувана Metroid Prime 4: Beyond анонсовану 7 років тому, нову частину Mario & Luigi: Brothership після майже 10 років застою в серії і The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom, де ми вперше зіграємо за принцесу Зельду, а також безліч інших чудових ігор.

Схожі новини

fallback-image

Анонсовано мобільну Final Fantasy 14 з аналогічним ігроладом повноцінної версії ММО

fallback-image

Стрім S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

Українці зламали інтернет через бажання пограти в S.T.A.L.K.E.R. 2