Оголошено системні вимоги God of War на ПК

Оголошено системні вимоги God of War на ПК

Sony Santa Monica оприлюдинили системні вимоги ПК-версії God of War, яка з’явиться у продажу 14 січня. Оскільки портуванням займаються знані майстри з Nixxes, тож гнучкість і багатство налаштувань тут буде неабияке.

І щоби не обмежуватися звичними мінімальними чи рекомендованими вимогами, для гравців підготували досить детальну пояснювальну таблицю, яке залізо потрібне для конкретних налаштувань графіки, роздільності та частоти кадрів.

Розробники обіцяють“чесну” роздільність 4К, необмежену частоту кадрів, поліпшені відображення, деталізованіші тіні та широке розмаїття графічних налаштувань. А ще God of War підтримуватиме технології Nvidia DLSS та AMD FSR.

Щоправда, якщо права половина таблиці вас трохи лякає, не варто перейматися: як показали порти Horizon: Zero Dawn i Days Gone, різниця між “оригінальним” та “високим” рівнем графіки (і тим паче між “високим” та “ультра”) досить мізерна, тому завжди можна пробувати на одне налаштування вище. А якщо у вас немає 4К-монітора чи телевізора, то вже третього стовпця вам вистачить для максимальних налаштувань (щоправда, все ж рекомендовано буде мати 16 ГБ оперативної пам’яті).

Схожі новини

fallback-image

Анонсовано мобільну Final Fantasy 14 з аналогічним ігроладом повноцінної версії ММО

fallback-image

Стрім S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

Українці зламали інтернет через бажання пограти в S.T.A.L.K.E.R. 2