Payday 3 провалилася, але врятувала студію Starbreeze від банкрутства

Payday 3 провалилася, але врятувала студію Starbreeze від банкрутства

Шведська студія Starbreeze виклала фінансовий звіт за 2023 рік у якому заявила, що попри значно нижчі продажі Payday 3 ніж очікувалось, був отриманий перший значний прибуток, починаючи з 2018 року, коли компанія опинилася на межі банкрутства.

Загалом Payday 3 приніс 45,7 млн доларів з релізу у вересні, попри наявність у підписці Game Pass. Для порівняння, минула частина за цей же рік заробила 18,5 млн доларів, хоча їй уже понад 10 років.

Нагадаємо, основною проблемою Payday 3 стала поламана система прогресії, прив’язана не до кількості награбованого (хоча в цьому й полягає суть гри), а до виконання челенджів. Тобто буквально за кілька годин гравці впираються в ситуацію, коли грабувати щось понад необхідний мінімум нема сенсу, намагатися грати по стелсу нема сенсу, бо гра ніяк за це не винагороджує… і зрештою, шанувальники серії зрозуміли, що грати в Payday 3 узагалі нема сенсу до обіцяного патчу, якого всі чекають ще зі жовтня. От і виходить, що Payday 2 в Steam досі щодня збирає під 36 000 гравців, а Payday 3 не може набрати навіть 1000.

Проте генеральний директор Starbreeze Тобіас Сьогрен впевнений, що Payday 3 має шанси на друге життя, оскільки студія готова приймати критику гравців та націлена на розвиток проєкту, щоб він зрештою виправдав очікування аудиторії. Команда розробників вже працює над різноманітними покращеннями і доповненнями, включно з давно обіцяним офлайн режимом.

Крім цього, у грудні минулого року студія анонсувала, що розробляє багатокористувацький ігросервіс на Unreal Engine 5 по всесвіту Dungeons & Dragons, Project Baxter, який планується випустити для всіх основних платформ у 2026 році.

Також нагадаємо, що минулого року Starbreeze почала фінансувати й видавати ігри сторонніх студій. Першою став роуґлайк-шутер Roboquest, розробники якого були задоволені співробітництвом та показниками успішності проєкту. 22 лютого вийде виживастик The Tribe Must Survive, а на початку 2026 планується реліз GodsTV, мультиплеєрного екшену в мультяшній стилістиці.

Більше новин стосовно ігор під видавництвом Starbreeze і подробиць розвитку Payday 3 обіцяють озвучити протягом цього року.

Схожі новини

fallback-image

Анонсовано мобільну Final Fantasy 14 з аналогічним ігроладом повноцінної версії ММО

fallback-image

Стрім S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

Українці зламали інтернет через бажання пограти в S.T.A.L.K.E.R. 2