fallback-image

Перевидання головоломки Braid жахливо продалося

Відомий американський ґеймдизайнер Джонатан Блоу розповів, що перевидання Braid: Anniversary Edition, яке створювали цілих 4 роки та підготували на 16 річницю гри, продалося жахливо. В ньому повністю оновили візуал, додали нових головоломок та 15 годин подкасту від самого пана Блоу про розробку оригіналу.

У відео з каналу Blow Fan можна наочно побачити, як у перший тиждень релізу Джонатан очікував гарні продажі ремастеру відомої головоломки, але швидко розчаровувався у них. Він розуміє, що перевидання ніколи не були такими ж успішними як нові ігри, але все одно результат його не влаштовує.

Найприбутковішою платформою, за словами ґеймдизайнера, став Steam при тому, що гра виходила на всіх актуальних консолях та мобільних пристроях у підписці Netflix. Однак якби від всіх портів окрім ПК відмовилися, то ремастер однаково не окупився.

Найголовнішою причиною фінансового провалу перевидання може бути відсутність будь-якого просування та покладання лише на сарафанне радіо, яке свого часу спрацювало з оригіналом, але не з ремастером. Також припускається, що головоломка була грою свого часу, якій не було потрібне жодне перевидання, особливо, в розробку якого вклали цілих 4 роки та чималі фінансові ресурси.

Говорити, що гра погано зістарілась некорректно, бо на агрегаторі Opencritic у Braid: Anniversary Edition стоїть 89 балів на основі 25 оглядів, що робить її однією з найвище оцінених ігор 2024 року.

Схожі новини

fallback-image

Анонсовано мобільну Final Fantasy 14 з аналогічним ігроладом повноцінної версії ММО

fallback-image

Стрім S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

Українці зламали інтернет через бажання пограти в S.T.A.L.K.E.R. 2