fallback-image

«Погрози» призвели до закриття Warcraft у Китаї

The New York Times розкрили нові подробиці припинення партнерства між NetEase та Activision Blizzard, яке тривало 14 років. Видання повідомляє, що Blizzard інтерпретувала позицію китайської компанії як погрозу. Це згодом вилилося у трансляцію знищення монумента з Warcraft розлюченими NetEase.

NetEase за ліцензією Activision Blizzard розповсюджувала Warcraft, Hearthstone, Diablo 3 (враження від IV частини) та Overwatch у китайському регіоні, оскільки місцеві закони змушують мати китайську компанію-партнера, щоб отримувати доступ до тутешнього ринку.

Головний виконавчий директор NetEase під час відеоконференції сказав, що здатен переконати китайську владу заблокувати чи схвалити покупку Activision Blizzard компанією Microsoft. Керівництво американської компанії розцінило це як погрозу, тому не дійшло до того, щоб надати NetEase більше контролю завдяки новій угоді ліцензування. Це, як вважали NetEase, мало би полегшити співпрацю через нові закони уряду.

Пізніше Activision для обережності запропонувала NetEase виплатити 500 мільйонів доларів авансом задля певності, що ігри не будуть тиражуватися без їх згоди, а всі труднощі з урядом будуть вирішені. NetEase відмовили, що невдовзі вилилося в останню пропозицію Activision Blizzard продовжити співпрацю на 6 місяців, поки вони шукатимуть іншого китайського партнера. Після цієї останньої відмови ми й отримали таку-от розв’язку всієї ситуації.

Схожі новини

fallback-image

Анонсовано мобільну Final Fantasy 14 з аналогічним ігроладом повноцінної версії ММО

fallback-image

Стрім S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

Українці зламали інтернет через бажання пограти в S.T.A.L.K.E.R. 2