«Право на монетизацію потрібно заслужити» — вважає керівник Helldivers 2
Директор Arrowhead Йохан Пілестедт висловився стосовно появи технології DLSS і монетизації в Helldivers 2. Обидві відповіді можна заносити до золотого фонду цитат.
Я обожнюю DLSS та інші технології, які покращують продуктивність ігор, але коли доводиться обирати між якістю ігроладу з більшою кількістю контенту чи сучасними технологіями, пріоритети очевидні.
Якщо ви також подумали про відсутність бажання імплементували DLSS у майбутньому, то пан Йохан радше дав натяк, що технологію апскейлингу варто очікувати у майбутніх оновленнях — наразі для неї банально важко знайти час за нагальнішими покращеннями.
Крім цього, керівник Arrowhead сказав, що право на монетизацію власної гри потрібно заслужити і не перетворювати гру на pay-to-win, а скоріше зробити спосіб додатково підтримати розробників.
«Право на монетизацію треба заслужити» — я щиро в це вірю. Якщо люди хочуть підтримувати якусь гру, у них завжди має бути можливість, але ми ніколи нікого не примушували до цього.
Йохан Пілестедт
Helldivers 2 — цьогорічний феномен, продажі якого в десятки разів перевищили очікування студії та склали 3 млн копій усього за 18 днів, а сервери не витримували високий онлайн у перші два тижні, тому їх місткість довелося підвищувати з 450 000 до 700 000 одночасних гравців.
В Arrowhead планують активно та безкоштовно підтримувати гру найближчими роками. У мережі вже з’явилися перші злиті кадри ігроладу за меха, якого обіцяли додати з першими оновленнями.