Прийдешній souls-like The First Berserker: Khazan вразив перших гравців нарівні з Lies of P
Наступного року корейське видавництво Nexon разом зі студією Neople, яка створила Dungeon Fighter й DNF Duel, планують випустити хардкорний самітній souls-like The First Berserker: Khazan, який по першим враженням дуже сподобався західній пресі та блогерам. Ми виписали деякі тези, що вони говорять про гру.
З точки зору естетично-візуальної та звукової частин The First Berserker: Khazan зроблена на дуже гарному рівні, вона вдало поєднує жорстокість реалізму та аніме стилістику. Левелдизайн світу нагадує метроїдванію на кшталт Dark Souls. Система випадкового лута узята з Nioh, комбінація одразу кількох знайдених варіацій одного типу обладунків дають вагомі посилення до вашої збірки вмінь.
Система виснаження ворогів та головного героя перенесена з Sekiro. Ухилення бувають звичайні та ідеальні, з другими ви відразу наносите потужну контратаку, також присутня механіка с відбиванням атак. Система пасивних та активних здібностей дозволяє створювати різноматнітні збірки по типу — швидкого ігроладу з жонглюванням ворогами у повітрі, акцентом на захисті та потужних контратаках, нескінченному комбо з постійним стагером супротивників тощо. Однак все згадане необхідно ще й навчитися використовувати, що гра активно заохочує робити.
Повноцінна історія також присутня, вона натхненна відомою манґою «Берсерк», але закручена навколо одного з персонажів Dungeon Fighter у світі який перебуває на своєму піку існування, а не колапсі.
По першим 5-8 годинам закритої бети The First Berserker: Khazan вже називають наступним важливим представником жанру, тільки слабка продуктивність поки настрожує гравців. Сподіваємось, що її покращать до релізу.
Вихід The First Berserker: Khazan слід очікувати на початку наступного року для PlayStation 5, Xbox Series X|S і ПК (Steam). Точну дату релізу можуть оголосити вже 12 грудня на The Game Awards 2024, оскільки анонсували гру на минулорічному відеоігровому Оскарі.