Розробники Dave the Diver стали незалежними
Після появи Dave the Diver в номінації «Найкраща інді гра» на The Game Awards 2023 розгорілася дискусія про те, а чи можна вважати гру інді, якщо її розробляє підрозділ великої ігрової компанії (йшлося про корейського медіагіганта Nexon). Тепер же ігротворці зі студії Mintrocket відділяються від Nexon і стануть незалежними. Щоправда, лише формально бо корейська компанія продовжить частково фінансувати студію.
Студію Mintrocket заснували у 2022 році невеликою групою професійних розробників. Вона відіграла ключову роль у покращенні іміджу бренду Nexon, зосередившись на експериментах і випробуванні нового, а не заробітку грошей. У червні минулого року вона випустила хітову Dave the Diver, яка розійшлася накладом понад 3 мільйонів копій.
Ігрові аналітики вважають, що надання незалежності Mintrocket спрямоване на спробу Nexon зупинити хвилю відтоку розробників. Колишній віцепрезидент Nexon, який очолював студію на момент її заснування, пішов у відставку в листопаді минулого року, а в січні заснував нову ігрову компанію Aberton. Продюсер Dave the Diver і Blue Archive, теж виданої Nexon, у квітні заснував власну студію DinamisOne. І це лише ті випадки, які потрапили в публічний простір, а скільки звичайних розробників могли перейти в ці нові студії ми навіть не знаємо.
Наразі Nexon докладає чимало зусиль, що утримати талановитих розробників. У квітні компанія перетворила Mintrocket з внутрішньої команди на окремий підрозділ зі штабквартирою. У першому півріччі минулого року вона також виплатила колишнім артдиректору й сценаристу, які створили Blue Archive, 647 тисяч доларів і 589 тисяч доларів премії відповідно. Однак обидва покинули компанію в червні, щоби приєднатися до DinamisOne.
Для корейської ігрової індустрії перехід з великих компаній у менші за масштабами — стандартна практика. Генеральний керівник Shiftup (Nikke, Stellar Blade) раніше керував графічною командою Blade & Soul в NCsoft. Співзасновники Wemade Connect (Night Crows) до цього розробляли V4 в Nexon.
На рішення Nexon виокремити Mintrocket, можливо, вплинули саме ці умови в індустрії. Компанія розглядає можливість інвестувати в нову незалежну студію, оскільки не може ніяк перешкодити відтоку розробників. Натомість інвестувати в них і шукати бізнес синергії — найкращий варіант з можливих, оскільки у такому випадку Nexon буде розповсюджувати нові ігри, розроблені Mintrocket, і частково зароблятиме з них.