fallback-image

Розробники ремастеру Tales of Symphonia вибачаються за його якість

Ремастер класичної японської ролівки Tales of Symphonia вийшов минулого тижня на PS4 та Switch, проте ще до релізу фанати були стурбовані тим, що на відміну від оригінальної версії на GameCube, ремастер матиме обмеження у 30 кадрів за секунду на обох платформах.

З моменту релізу гравці повідомляли про зламані текстури, надзвичайно довгі завантаження й незліченні вильоти. Зараз офіційний твіттер-аккаунт серії Tales опублікував декілька твітів, в яких визнав помилки та запевнив гравців у їх подальшому вирішенні.

Ми підтвердили, наявність проблем з ігровим процесом в актуальній версії гри. Наразі ми працюємо над їхнім вирішенням. 

Щойно проблеми буде вирішено, ми повідомимо вас про оновлення. Ми надішлемо його з цього аккаунту, тому чекайте на інформацію. Просимо вибачення за незручності, спричинені нашим гравцям.

【お詫びとご案内 3/3】
「テイルズ オブ シンフォニア リマスター」につきましてお問い合わせがある際は、
以下よりお問い合わせくださいますと幸いです。
問い合わせ先→https://t.co/XK7qi4m4fv

— テイルズチャンネル+ (@tales_ch) February 24, 2023

Tales of Symphonia – рольова гра з елементами екшену, випущена в Японії у 2003 році та в інших регіонах у 2004. У 2016 році порт з PS3 був випущений у Steam, тому кожен гравець може спробувати гру на ПК. А ось зараз ремастер проєкту добрався до PS4 та Switch у незадовільному стані.

Автор: Анатолій Грищенко

Схожі новини

fallback-image

Blizzard випустила Warcraft 1+2: Remastered з великим оновленням до Warcraft 3: Reforged

fallback-image

Xbox готовий портувати будь-які власні ігри на консолі PlayStation і Nintendo

fallback-image

GOG почне самостійно покращувати старі ігри для сучасних систем

fallback-image

Valve розуміє розробників, які відмовляються від підтримки Steam Deck через античіти