fallback-image

Розробники українського шутера Shatterline проведуть Q&A-зустріч із гравцями

Сьогодні працівники київської студії Frag Lab, розробники мультиплеєрного шутера Shatterline, проведуть зустріч у форматі Q&A, де планують поділитися інсайдами про розвиток проєкту, розкриють плани на майбутнє, а також дадуть відповіді на найбільш поширені питання: коли насправді буде реліз, коли можна вже грати цілодобово, як монетизуватиметься проєкт, чи з’являться там pay-to-win елементи тощо.

Зустріч пройде сьогодні о 19:00 за київським часом на Discord-сервері Shatterline.
Спілкування вестиметься українською мовою.

 

Shatterline — це багатокористувацький шутер від першої особи, який поєднує у собі кооперативний режим із rogue-подібними елементами (режим Експедиції) й традиційні PvP-режими, як Командний бій, Захоплення, Підрив та Ескорт. Грати можна за одного з восьми унікальних оперативників, що володіють арсеналом із 25 одиниць зброї, які у свою чергу можна модифікувати за допомогою збройних модулів.

Наразі гра перебуває в стані бети. Проте замість можливого дочасного доступу Steam розробники обрали шлях щотижневих плейтестів, під час яких розробники та гравці разом грають у Shatterline та спілкуються у Discord. Після кожної сесії ігротворці збирають статистичні дані й уважно аналізують відгуки гравців у Discord. На основі цієї інформації спільнота дискутує, як зробити гру кращою, що часто породжує ідеї для чергових оновлень Shatterline.

Схожі новини

fallback-image

Анонсовано мобільну Final Fantasy 14 з аналогічним ігроладом повноцінної версії ММО

fallback-image

Стрім S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

Українці зламали інтернет через бажання пограти в S.T.A.L.K.E.R. 2