S.T.A.L.K.E.R. 2 не вийде в дочасному доступі Steam, або Що коїться з комунікацією розробників?
На сторінці S.T.A.L.K.E.R. 2 у Humble Store днями з’явилося попередження, що гра має вийти в дочасному доступі Steam, а отже вона ще перебуває в розробці й на момент продажу не буде до кінця готовою.
Само собою, мережею тоді вмить почали ширитися чутки про можливу дату релізу, де часто фігурував саме цей тиждень. Утім, працівники GSC Game World спростували чутки, сказали, що це просто помилка крамниці, пообіцявши повідомити працівників Humble Store, і лаконічно запевнили, що S.T.A.L.K.E.R. 2 не вийде в дочасному доступі. Блок із попередженням у Humble Store після цього зник.
Що цікаво, сталося це вже після “тихого” перенесення гри на 2023 рік, коли про чергову затримку ігрова спільнота дізналася через скасування передзамовлень в крамниці Xbox, а не безпосередньо від розробників. Ситуація з Humble Store і попередженням про дочасний доступ теж виглядає досить дивно, бо сталося це не в перші дні передпродажу, як часто буває у випадку “людської помилки”, а вже після певного очікування — навряд чи би Humble самовільно змінювали щось на сторінці гри.
До всього, показовою є ситуація зі сторінкою гри в Steam. Нагадуємо, там від 7 вересня стоїть вказівка на грудень 2023 року. Розробники запевняли, мовляв, ща насправді це просто “2023 рік”, а згадка про грудень є автоматичною заглушкою Steam. Що теж досить дивно, бо подібних прецедентів з груднем раніше не траплялося — у Steam ігри без конкретного вікна релізу зазвичай просто мають вказівку року, як-ось тут чи тут. Проте гаразд, навіть якщо грудень був проставлений автоматично, то чому ж розробники, помітивши спантеличення деяких гравців, за стільки часу самостійно не замінили заплановану дату релізу на просто 2023?
Такі дрібниці, накопичуючись разом, справляють не надто приємне враження. Сподіваємося, що розробка самої гри зараз перебуває в кращому стані, ніж комунікація розробників зі спільнотою.