«Скін коня у WoW заробив більше, ніж StarCraft 2»: розробник Wings of Liberty про мікротранзакції в іграх
Інді-розробник Джейсон Голл, який колись колись працював у Blizzard, на своєму YouTube-каналі часто ділиться історіями зі своєї кар’єри. І днями увагу спільноти привернула одна з таких відносно давніх історій.
За словами Голла, він два роки важко працював на StarCraft 2: Wings of Liberty, без вихідних і з купою понаднормових, а зрештою гра заробила менше грошей, ніж один скін коня у World of Warcraft.
Ось у цьому й найбільше розчарування. Потім ви питаєте, чому компанії всюди пхають мікроплатежі? Бо йолопи продовжують це все купувати.
Спершу з відео не до кінця зрозуміло, про який саме скін казав Джейсон. Як виявилося, мова йшла про Celectial Steed , скін 2010 року, який викликав жваву реакцію в сільноті WoW, бо на релізі коштував не 15$, як казав Голл, а 25$. Утім, це не завадило гравцям після старту продажу устворити чергу тривалістю в 7 годин, де зібралося понад 140 000 користувачів.
Для порівняння, StarCraft 2: Wings of Liberty за перших 2 дні продалася накладом у 1,5 млн примірників, а до кінця 2012 року гра перетнула позначку в 6 млн копій. Однак у 2017 році Blizzard зробила гру безкоштовною, тож загальна прибутковість Wings of Liberty, як і коня офіційно є нерозголошеною. Утім, навіть якщо припустити, що виторг у них був приблизно однаковий, розробка гри і створення скіна — це витрати різних калібрів, тож тут навіть думати довго не треба, що з двох виявилося прибутковішим.
Але так, Джейсон Голл укотре зачепив болючу тему, яку ми з вами обговорюємо не перший рік: обурення ґеймерів стосовно засилля мікротранзакцій, бойових перепусток та ігросервісних елементів не матиме сенсу до тих пір, поки інша частка гравців не перестане це все купувати.
*зітхає*