Sony почне щороку випускати самітні високобюджетні ігри від PlayStation Studios
Відсутність гучних релізів від внутрішніх студій і випуск провального ігросервіса Concord аж ніяк не вплинули на результати бізнесу PlayStation за 2 квартал 2024 фінансового року (1 липня — 30 вересня), який показав гарний ріст здебільшого завдяки успішним іграм компаній-партнерів.
Порівняно з аналогічним періодом за другий квартала минулого року, доходи склали 7,2 млрд доларів (ріст на 12%), а чисті прибутки — 911,9 млн доларів (ріст на 184%). Якщо порівняти показники з проміжком у півроку, то виходить компанія заробила 12,5 млрд доларів (ріст на 12%), а чистими — 1,3 млрд доларів (ріст на 108%). Тут мова йде лише про ігровий підрозділ, а не всю Sony.
Продажі PlayStation 5 склали 65,5 млн копій (додаткові 3,8 млн копій з червня по вересень). За півроку було поставлено 6,2 млн консолей, що на 2 млн менше ніж за аналогічний період минулого року.
Платформер Astro Bot (наш огляд) за 9 тижнів продався накладом в 1,5 млн копій, одразу 37% гравців, які придбали його, не купували жодних ексклюзивів PlayStation в останні 2 роки.
PlayStation обіцяє видавати щонайменше по одній високобюджетній самітній грі від власних студій щороку, коли завершиться поточний фінансовий рік (1 квітня 2025).
Ми знаємо, що наступного року точно вийдуть Death Stranding 2 On The Beach (партнерський проєкт), Ghost of Yotei і порт для ПК Marvel’s Spider-Man 2 (30 січня). Згідно витоку Insomniac Games восени нас чекатиме самітній спіноф Marvel’s Venom, а впродовж року збірник ремастерів усієї грецької саги God of War від студії Nixxes, якщо вірити відомому авторитетному інсайдеру Lunatic Ignus. На горизонті також є порт для ПК The Last of Us Part II Remastered, який вже давно готовий і чекає свій час, щоб вийти одночасно з другим сезоном однойменного серіалу.
Вірогідно, деталі по всім згаданим іграм нам розкриють впродовж наступного року на презентаціях PlayStation.