fallback-image

Sony закрила Japan Studio через зникнення попиту на середньобюджетні ігри

Колишній очільник PlayStation Studios у поколіннях PS3 і PS4 Шюхей Йошіда розповів, чому компанія закрила одну з останніх власних японських студій, а саме Japan Studio.

За часів моєї роботи, я не зміг створити успішний ігросервіс, аналогічно до того, як не зміг створити надзвичайно успішну гру, зроблену в Японії. Окрім Gran Turismo ми мали багато чудових продуктів, але зовсім не рівня високобюджетних блокбастерів.

Коли великі ігри ставали все більшими, а інді студії заповнювали сегмент середньобюджетних тайтлів, то командам по типу Japan Studio просто не залишалося місця і вони поступово зникали.

Після релізу Gravity Rush 2 керівник розробки Кейчіро Тояма пропонував нам чимало унікальних концептів нової гри, але схвалити ми їх не могли, хоча я дуже сильно хотів. Однак ми раді, що пізніше він заснував власну незалежну студію та зміг випустити хорор Slitterhead.

Шюхей Йошіда

Пан Йошида також згадав про ритм-гру Ratatan, як прийдешнього духовного спадкоємця Patapon від вихідців із Japan Studio.

Схожі новини

fallback-image

Obsidian задоволена продажами Avowed, яку розробляли 6 років

fallback-image

Екшн про Чорну Пантеру розвине ідеї Middle-earth: Shadow of Mordor

fallback-image

Очільник китайської NetEase Games гальмує розвиток компанії невдалими рішеннями

fallback-image

Творці My Friend Pedro анонсували шутер, де переміщення зав’язане на пострілах