Sony звільняє працівників Bungie, шутер Marathon перенесено на 2025 рік
Минулого року Sony придбала Bungie з конкретною метою — щоб її працівники допомагали іншим студіям Sony Interactive Entertainment зробити ігросервіс бодай уполовину такий же успішний, як Destiny 2. Однак Bungie, які отримали неочікувано круті умови як для придбаної студії, висловили розчарування всіма тодішніми розробками (включно з мультиплеєрною The Last of Us) і продовжили далі працювати над своїми іграми.
Схоже, комусь у Sony така незалежність студії не особливо сподобалася, і хвиля нещодавніх звільнень у компанії дійшла до самої Bungie. Про це повідомив генеральний директор Bungie Піт Парсонс:
Сьогодні сумний день в Bungie, оскільки ми прощаємося з колегами, що зробили величезний внесок у роботу нашої студії. Їх вплив на проєкти та культуру компанії є неосяжним і назавжди залишиться частиною Bungie.
Варто зазначити, що скорочення зачепило всі рівні працівників. У списку звільнених опинилася й менеджерка спільноти Destiny 2 / співкерівниця відділу доступності Bungie Ліана Рупперт.
…моє серце розривається за всіх постраждалих.
Зараз я шукаю іншу роботу. Я маю 21-річний досвід роботи в ігровій індустрії в медіа, виробництві й роботі зі спільнотою.
Я намагаюся це усвідомити, у мене розбите серце. Я не знаю, що робити далі… це був мій дім. Я відчуваю себе такою розгубленою.
написала Ліана у своїх соціальних мережах
На тлі таких скорочень Bungie перенесли доповнення The Final Shape для Destiny 2 з лютого на червень наступного року, а шутер Marathon, запланований на 2024, переїхав на 2025 рік… і це в кращому разі.