Сounter-Strike 2 втратив 20% гравців за місяць після релізу
Реліз Counter-Strike 2 виявився, м’яко кажучи, невдалим, і всі відмазки Valve, що це «всього лише відкрита бета», не поліпшують ситуацію. Адже якщо розробники знали про поганий технічний стан CS2, чому ж тоді вони повністю замінили нею перевірену часом CS:GO? (Так, на вимогу спільноти все ж повернули доступ до «замороженої» CSGO, але там нема офіційного матчмейкінгу)
CS2 стала доступна широкому загалу 27 вересня, і з того часу гравці отримали:
- сервери, які працюють навіть гірше, ніж раніше;
- поламані хітбокси (варто було суперникові присісти, він става невразливим для чужих куль);
- визирання у стилі Майкла Джексона;
- VAC-бани за користування програмами для відеокарт AMD;
- VAC-бани за занадто швидкі рухи мишкою;
- зменшення шкоди й влучності AWP залежно від рівня вашого здоров’я;
- та багато інших веселощів.
А ще додайте сюди суттєве підвищення системних вимог, що унеможливило нормальну гру багатьом власникам старих ПК і — і ми отримаємо рекордно велике падіння гравецької бази. Усього за один місяць існування CS2 кількість гравців у шутер Valve впала аж на 20%.
Навряд чи на такий результат сподівалися розробники, але гей, що посіяли, те й пожинають. Зараз, щоправда, кількість і частота оновлень гри зросла, але одними виправленнями чиниих помилок тут не обійтися — спільнота також жалілася на відсутність улюлених мап і модів з попередньої версії, тож Valve доведеться або самим їх повертати, або надавати необхідні знаряддя в майстерні Steam, щоб гравці самі зробили, чого їм бракує.
Утім, якщо падіння все ж продовжиться, то вже до кінця місяця ми побачимо менше 1 млн одночасних гравців у CS2, а такого в грі не було майже півтора роки.