fallback-image

Спідранери проходять Styx за допомогою “підземних блок-схем”

Спідранери завжди любили ламати ігри, знаходячи різні недопрацювання ігротворців та особливості їхніх рушіїв. Завдяки їм, вони можуть, наприклад, проходити крізь стіни, пришвидшувати час та пропускати великі фрагменти сюжету. Але інколи любителям швидкісних проходжень допомагають не лише технічні проблеми та особливості проекту, а й різні приховані інструменти, які розробники зробили у грі для себе, щоб полегшити собі роботу.

Саме такі інструменти відносно нещодавно продемонстрував спідранер під ніком Tohelot при швидкісному проходженні Styx: Shards of Darkness. Відбулося це на профільному фестивалі Summer Games Done Quick.

Виявилося, що глибоко під рівнями ігротворці залишили інтерактивні блок-схеми. Якщо стати на відповідний квадратик чи ромбик у них — він активується. Слугували такі схеми, напевне, для тестів ігрової логіки. Добратися до них досить нелегко, але спідранеру вдається пролізти крізь текстури за допомогою ґлітчів та дійти до бажаного місця. Таким чином, активуючи всю схему, гравець може легко пропустити майже весь рівень, нічого там не роблячи. А оскільки деякі локації використовуються кілька раз, а схема на них одна, то так можна пропускати значні частини сюжетної кампанії Styx: Shards of Darkness.

Схожі новини

fallback-image

Анонсовано мобільну Final Fantasy 14 з аналогічним ігроладом повноцінної версії ММО

fallback-image

Стрім S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

Українці зламали інтернет через бажання пограти в S.T.A.L.K.E.R. 2