Справді трохи краще! Digital Foundry вдалося знайти графічні покращення у The Last of Us: Part II Remastered
У 2024 році Sony вирішила “оновити” один із хітів свого минулого покоління, The Last of Us Part II (наш огляд), для PlayStation 5, але більшість гравців не зрозуміли у чому проявляється технічна складова такого “оновлення” ще й за додаткові 10$. Оновлену версію назвали Remastered і у нас є окремий матеріал на тему того, чому її варто було назвати Director’s Cut.
У 2020 році, разом із виходом PlayStation 5 на ринок, Sony безкоштовно пропатчила значний список своїх ігор з минулого покоління, додавши підтримку 60 FPS та роздільності 1440p. The Last of Us: Part 2 також отримала покращення і здавалося, на цьому питання з ремастером гри було вичерпано, оскільки вона відповідала всім сучасним стандартам та прекрасно працювала на новій платформі PlayStation 5, але компанія вирішила інакше.
Digital Foundry зробили технічний огляд The Last of Us: Part II Remastered, який справді має чимало покращень, але не порівнюючи дві версії бік-о-бік, вони б їх не навіть помітили. Серед глобальних змін між пропатченную PS4 версією та режимом Performance у ремастері вони відмітили:
- збільшену зону промалювання локації, різноманітна листва зʼявляється раніше, ніж в 5 метрах від гравця;
- освітлення в катсценах стало яскравішим та ще реалістичнішим;
- навіть рідкісні просідання фреймрейту повністю зникли;
- подекуди текстури дійсно мають кращу якість, а освітлення стало менше мерехтіти;
- значно покращене промалювання місць з дальнім планом;
- в одній з катсцен збільшили кут зору на обличчя Еллі, яке глобально покращили по всіх напрямках;
- завдяки SSD, час завантаження гри було зменшено у декілька разів;
- режим Fidelity, на відміну від Performance, збільшує роздільність з 1440p до 4K та додає візуалу різкості, але зменшує фреймрейт з 60 до 30. При цьому, є можливість увімкнути окремий режим 120 Гц, та насолоджуватися 40 FPS, що в рази краще ніж прості 30 FPS, але подекуди виникатимуть невеликі просідання у 2-3 фрейми, або ж разом зі 120 Гц та VRR режимами, якщо ваш телевізор/монітор має підтримку цих функцій, ви отримаєте від 75 до 100 FPS.
В цілому, Naughty Dog зробили певний пласт роботи, який подекуди справді покращує якість візуалу The Last of Us: Part II, але не настільки глобально, як у випадку з ремастером першого The Last of Us для PlayStation 4. Не дивлячись на цей факт, навіть через 4 роки після свого релізу, TLOU2 одна з найкрасивіших ігор з реалістичною графікою, які коли-небудь виходили.
Можна лише будувати здогадки, що в певній мірі The Last of Us: Part II Remastered створювався для ПК гравців, але через невдалий досвід з The Last of Us: Part I Remastered, трохи затримався, щоб дивувати своєю високою якістю, а не кількістю багів та часу на компіляції текстур.