Стали відомі перші піудробиці Control 2
Сьогодні неочікувано для всіх стали відомі подробиці нового проекту від Remedy Entertainment — Control 2. Це пряме продовження хіта 2019 року від фінських розробників Control (наш огляд). Леонід Степанов, що займає позицію Senior Gameplay Designer, працював над розробкою Alan Wake 2 (огляд від Падона) в компанії та наразі працює над розробкою Control 2. Сьогодні пан Степанов поцікавився у своїх читачів у Twitter (X) як вони уявляють собі Control 2 і попросив написати в коментарях чого вони очікують від сюжету, естетики та ігроладу прийдешньої гри.
Наразі твіт побачило більше 8000 людей і прокоментовано під 50 разів. Серед коментарів:
– бажання вписати в сюжет Макса Пейна (кєк);
– більше кріпових моментів як-то історія з холодильником;
– щоб було більше подробиць і відповідей ніж питань;
– більше поробиць про лор гри;
– додати механік із Zelda (лол);
– більше згадок Quantum Break та подій гри тощо (хммм).
Та інших цікавих побажань та ідей. В тому числі, наприклад, додавання у гру вже знайомих нам проте вражаючих візуальних ефектів “міста, що складається“, накшталт сцен у Inception / Початок (2010) Крістофера Нолана або ж більш свіжому Doctor Strange in the Multiverse of Madness / Доктор Стрендж у мультивсесвіті божевілля (2022) Сема Реймі.
А тепер до найцікавішого. Випадково чи навмисно, але Леонід Степанов підтвердив в коментарі користувача з ніком Crazy_Riddler, що у грі будуть обов’язково реалізовані такі механіки як “вжух-вжух, піу-піу”.
А також була підтверджена інформація, що буде реалізована механіка “розйоб“.
Насправді ми просимо вибачення за цю витівку, але факт є факт, ну і заголовок відповідний 🙂
Control 2 офіційно було анонсовано 11.11.22. Гра вийде на ПК та консолях останнього покоління. Дата релізу наразі невідома.
Бонусом пропонуємо до перегляду наше інтерв’ю з ґейм дизайнером студії Remedy Entertainment — Сергієм Моховим, в якому він розповідає про власний досвід та роботу над Control (першою частиною).