fallback-image

«Там нема що робити»: розробник Skull and Bones занепокоєний станом гри

Схоже, Skull and Bones не лише пройшла крізь виробниче пекло, а й матиме досить проблемний старт. Нещодавно ми писали, що Ubisoft уже готується масово повертати гроші передзамовникам, аж ось залунали нові тривожні дзвіночки. Кілька розробників гри анонімно повідомили виданню Kotaku, що піратська гра від Ubisoft, яка виросла з “корабельних” елементів Assassin’s Creed 4: Black Flag, маємо чимало проблем. Бюджет гри виявився занадто великим (що не дивно, заважаючи на тривалість створення та кілька перезапусків), чимало побаченого раніше довелося викинути плюс чимало працівників Ubisoft узагалі сумніваються в успіху Skull and Bones.

Один із розробників додав, що “абсолютно кожному елементу гри бракує глибини”. Мовляв, у грі банально нічого робити, бо в нещодавньому ігроладному трейлері показали практично все, що зараз є в Skull and Bones. Не ключові особливості, а геть усі.

Утім, як і всякий ігросервіс, Skull and Bones матиме шанс на порятунок завдяки розвитку, і може нестача контенту на релізі буде компенсована в межах наступних місяців. Тут варто згадати, що в Rainbox Six Siege свого часу був шалено проблемний старт практично з тих же причин, але старанність розробників зробила Siege одною з найпопулярніших ігор Ubisoft. Хто зна, може Skull and Bones спіткає така ж доля.

Нагадуємо, що Skull and Bones має вийти 8 листопада… і це теж свого роду перешкода для хорошого старту гри, бо відразу за нею, 9 листопада, виходить God of War Ragnarök, а трохи згодом — Pokemon Scarlet & Violet, тому медійною увагою Skull and Bones однозначно буде обділена.

Схожі новини

fallback-image

Анонсовано мобільну Final Fantasy 14 з аналогічним ігроладом повноцінної версії ММО

fallback-image

Стрім S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

Українці зламали інтернет через бажання пограти в S.T.A.L.K.E.R. 2