Tencent працює над мобільною адаптацією Elden Ring, мріючи про власний Genshin Impact

Tencent працює над мобільною адаптацією Elden Ring, мріючи про власний Genshin Impact

Tencent хоче створити свій аналог успішної Genshin Impact, яка приносить дохід у 1 млрд доларів кожні 6 місяців, і заради цього вже розпочала роботу зі створенням мобільної адаптації Elden Ring. Гра повинна стати безкоштовною, але з безліччю внутрішньоігрових транзакцій.

За інформацією видання Reuters, китайська компанія Tencent у 2022 році придбала ліцензійні права на гру Elden Ring, яка була розроблена спільно з письменником Джорджем Р. Р. Мартіном та ігровим дизайнером Хідетакою Міядзакі у FromSoftware. Того ж року вони стали власниками 16% акцій цієї японської компанії. Після цього Tencent одразу створила невелику команду, до складу якої увійшло близько 20 осіб, для розробки свого майбутнього мобільного хіта. Проте, за словами анонімних джерел, які особисто знайомі з цим новим проєктом, розробка рухається дуже повільно. Сама ж компанія поки жодних коментарів стосовно цього не надала.

Останні роки Tencent активно скуповує ігрові студії та наймає видатних розробників. Тож не дивно, що вони бажають отримати свій ігровий проєкт, що збагачуватиме бюджет мільйонами доларів впродовж довгого часу.

Так, у 2022 році до її складу увійшла британська холдингова компанія Sumo Group, яка має чимало дочірніх ігротворчих студії. У 2021 році був придбаний пакет акцій Remedy — творців Alan Wake та Control. У 2021 році Tencent дозволила створити під своїм крилом ігротворчу студію авторам Diablo і ветеранам Blizzard Джейсону Г’юсу та Девіду Кіму. А через рік скандальний творчий директор Assassin’s Creed Ашраф Ісмаїл теж приєднався до компанії, після того, як його звільнила Ubisoft.

Нагадуємо, що Elden Ring стала найкращою грою 2022 року за версією D.I.C.E. Awards.

Схожі новини

fallback-image

Анонсовано мобільну Final Fantasy 14 з аналогічним ігроладом повноцінної версії ММО

fallback-image

Стрім S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

Українці зламали інтернет через бажання пограти в S.T.A.L.K.E.R. 2