Творці Biomutant зменшили кількість діалогів і виправили помилки у грі
Розробники з Experiment 101 випустили черговий патч для Biomutant, у якому перепрацювали боївку, додали новий рівень складності і дозволили вимкнути репліки оповідника. Він вже доступний на ПК, власники консольної версії отримають оновлення пізніше.
Перші зміни помітні вже у навчанні, де творці збільшили кількість луту й ворогів, аби краще підготувати ґеймерів до основної частини. Тут же вирізали частини діалогів і кілька сцен — все для пришвидшення темпу. І навіть без цього розробники дозволили гравцям вимкнути оповідача або мову персонажів, або і те, й інше. В основній грі перепрацювали систему луту. Тепер гравець здебільшого знаходитиме предмети, що відповідають його рівню, а лікувальні предмети траплятимуться рідше. У боївці виправили гору помилок, збільшили шкоду від ближнього бою і зменшили її для дального, скорегували швидкість нападу ворогів і зменшили рух камери у бійці.
Наостанок додали новий рівень складності “Екстремальний”, у якому ще більше зросте шкода і швидкість атаки ворогів, виправили квести Back to the Roots та Old World Gadgets, оновили звукові ефекти й позбулися помилок в інтерфейсі.
Усі детальні зміни можете переглянути на сторінці патчу.