fallback-image

Творці Dead Cells мітять у створення ідеального роуґлайка з новим проєктом Windblown

Західні видання поспілкувалися з розробниками Windblown, прийдешнього роуґлайку від творців Dead Cells, та виклали прев’ю матеріали з враженнями та новими подробицями стосовно гри.

Геймдизайнер Яннік Бертьє, який працює в Motion Twin четвертий рік, розповідає, що з самого початку студія не планувала знову повертатися до жанру минулої гри, ціль була створити надзвичайно швидкий екшн на кшталт Devil May Cry чи Bayonetta, але з можливістю грати онлайн із друзями. За весь час розробники створили майже три окремі гри до того, як був отриманий Windblown.

Порівняно з Dead Cells, гра стала тривімірною у ізометричній перспективі та отримала значно швидший ігролад як у переміщенні, так і битвах. Залишились окрема хаб-локація з NPC, обширний набір зброї та здібностей. Окремої уваги заслуговує бойова система. Виконуючи певні дії однією зброєю, ви можете здійснити альтер атаку нанісши критичну шкоду, а якщо цього недостатньо, то є також потужні фінішні атаки, які завдають ще більших пошкоджень, якщо їх синхронізувати з іншими гравцями. Кількість способів змішувати, поєднувати, комбінувати та використовувати потенціал вашого озброєння просто вражає, за словами журналістів.

Хоч у Windblown не буде відкритого світу, розробники наголошують на великій кількості секретів на локаціях, наприклад за деревами чи кущами, а після їхнього виявлення ви точно захочете розказати про це своїм друзям. Історія як головних героїв, так і усього світу буде такою ж похмурою як в іграх серії Souls, говорять розробники.

Повернутися до жанру роуґлайк творців наштовхнув кооперативний режим до трьох осіб. Вони не хотіли щоб частина гравців мала будь-які переваги однин над одним у рівнях чи якості амуніції, а жанр ідеально для цього підходить, оскільки анулює увесь прогресс після кожного забігу. Тобто професіонал ви чи новачок, у сумісному режимі ніхто не матиме переваг один над одним.

Із чотирьох років розробки, два було витрачено на створення мультиплеєра та бойової системи, а ще один задля досягнення високого рівня читабельністі усього, що відбувається на екрані. Через високу швидкість персонажа та атаки ворогів це дійсно потребувало так багато часу, пояснюють співробітники студії.

В планах Motion Twin випустити Windblown у дочасному доступі на ПК в Steam пізніше цього року та забезпечити високу якість гри, включно із самітнім та багатокористувацьким режимами. Проєкт матиме контенту на 10 годин та 12 варіацій зброї на кожного з трьох персонажів, а з часом його додаватимуть, оскільки головна мета розробників – досягти високого рівня переграваності на кшталт тієї, яка була у Dead Cells.

Схожі новини

fallback-image

Анонсовано мобільну Final Fantasy 14 з аналогічним ігроладом повноцінної версії ММО

fallback-image

Стрім S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

Українці зламали інтернет через бажання пограти в S.T.A.L.K.E.R. 2