Творці Palworld не хочуть створювати високобюджетні ігри
Надзвичайний успіх виживастика Palworld не змінив поглядів студії Pocketpair, яка, за словами її засновника Такуро Мізобе в інтерв’ю Game*Spark, не планує створювати високобюджетні ігри через відсутність необхідної інфраструктури та бажання.
Наша перша гра Overdungeon була тепло сприйнята аудиторією, пізніше ми створили Craftopia, яка теж добре себе показала і прибутки з якої пішли на створення Palworld.
З продажів Palworld ми заробили сотні мільйонів доларів і якби захотіли створити гру з таким бюджетом, то це могло бути навіть щось за межами інших високобюджетних ігор від відомий ігрових розробників.
Однак поки ми недостатньо організовані для створення гри такого масштабу, точніше взагалі не організовані. Тому якщо ви питаєте, чи хотіли б ми створити високобюджетну гру, моя відповідь — ні.
Нам подобається працювати в інді сегменті, де новаторьскі ідеї важливіші за будь-які мільйонні бюджети і наша наступна гра залишиться віддана такому підходу.
Такуро Мізобе
Нагадаємо, що Palworld доступна на Xbox Series X|S, Xbox One, ПК в крамниці Steam, підписці Game Pass, а незабаром також завітає на macOS та PlayStation, як натякнули розробники.