«Ubisoft не втручалася в розробку». Свіжі деталі стосовно The Rogue Prince of Persia
Геймдиректорка та маркетолог Evil Empire провели стрім з відповідями на питання щодо нещодавно анонсованого роуґлайку The Rogue Prince of Persia. Ми виписали нові подробиці стосовно самої гри та роботи інді студії із великим видавництвом.
По перше, Ubisoft ніяк не втручалася у розробку, Evil Empire мали повну творчу свободу. Як доказ цьому, у перший же день проєкт вийде в Steam, що нетипово для компанії, яка постійно відтерміновує вихід своїх проєктів на платформі.
The Rogue Prince of Persia не прив’язана до жодної частини Prince of Persia, у ній унікальний світ, персонажі та лиходії. Зав’язка наступна: головний герой застряг у петлі часу та переживає один і той же день, коли на Персію почався напад Гунського війська. Мета Принца зупинити повстання у чому допомагає спеціальний амулет, який не дає йому померти назавжди. Історію доведеться збирати по шматках протягом численної кількості забігів.
Окремої уваги заслуговують анімації, над якими працювала окрема команда та була пророблена значна робота, говорять представники студії. Також розробники консультувалися із Джорданом Мехнером, творцем першої гри Prince of Persia, який, за словами геймдиректорки, давав цінні поради.
Замість дешу, як в інших іграх, Принц вміє бігати по стінах, які не просто декорація, а частина локацій. Навколо цієї механіки побудовані платформинг-челенджі та босфайти. Наприклад у другій фазі при битві з Мінотавром, злидень ламає частину стіни та стає агресивнішим, через що у гравця закриваються деякі опції для пересування, а бій стає набагато складнішим.
Зброя у грі зроблена на кшталт Dead Cells. У різних її варіацій не лише унікальні анімації, а й типи атак. Списи довго заряджаються, але сильно бють, в той час як клинки швидкі, але наносять мало пошкоджень. Окремо під час забігу ви збиратимете до чотирьох медальйонів, які покращуватимуть здібності Принца. Вони дозволяють вражати ворогів отрутою, вогнем та іншими типами стихійних пошкоджень. Деякі медальйони посилюють ефекти сусідніх, в будь-який час їх можна замінити на інші, які краще підходитимуть для вашої збірки.
Студія з самого початку хотіла випустити свою дебютну гру в дочасному доступі через бажання отримати якомога кращий продукт за рахунок відгуків гравців. На релізі проєкт матиме 6 біомів та 2 боси, з часом додаватимуть частини сюжету, рівні, ворогів, ігроладні механіки, босів та багато іншого. Реліз на консолях також присутній в планах, але тільки коли проєкт покине дочасний доступ.
Ймовірно, Evil Empire наразі має ще одну неанонсовану гру у розробці, оскільки під час трансляції було сказано, що над The Rogue Prince of Persia працює команда із 15-20 чоловік, проте ми знаємо, що працевлаштовано у студії більше 50 співробітників.
The Rogue Prince of Persia виходить 14 травня у дочасному доступі на ПК в Steam.