Ubisoft працюють над NEO NPC, з якими можна повноцінно говорити мікрофоном
Ubisoft Paris у співпраці з Nvidia та Inworld AI працюють над NEO NPC – неігровими персонажами із використанням генеративного штучного інтелекту, з якими можна розмовляти мікрофоном. Про це стало відомо на офіційному сайті Ubisoft.
NEO NPC взаємодіятимуть із гравцем у реальному часі, що дасть змогу отримати максимально незаскриптованих ігровий досвід з НІПами. Мало того, NPC ще й зможуть приймати рішення про взаємодію з іншими персонажами чи оточенням без залучення гравця.
За допомогою Audio2Face, яка належить Nvidia, вдасться суттєво поліпшити анімацію персонажів завдяки ШІ, щоб не порушувати занурення в ігровий світ.
Перш за все, особисті таких NPC створюються людьми-сценаристами, які наповнюють велику мовну модель, бо лише потім машина здатна імпровізувати на основі цих даних.
Старша віцепрезидентка з питань технології виробництва Ґіллеметта Пікард розповіла таке:
Над цим проєктом ми працювали із думкою про наших гравців та розробників. Заради блага ґеймерів ми розуміємо, що потрібно ставити понад усе креативність наших розробників в проєктах. Генеративний ШІ має цінність для нас лише за умови, що він приносить користь і їм
Зі свого боку наративна директорка Вірджині Моссер розповідає:
Я вперше в житті можу поговорити з персонажем, якого я створила. Я з дитинства мріяла про це
Припускаємо, наступні кілька років ми все частіше будемо чути про співпрацю ігрових компаній з Inworld AI, для якої подібні просунуті NPC на основі їх LLM та Character Engine є основною спеціалізацією. Цікаво, що ви можете безкоштовно протестувати цю технологію у грі Inworld Origins.
До слова, ми раніше також писали, що й Nvidia спільно із Convai, працюють над подібною технологією.
Хоча NEO NPC є лише протитипом, але вражає, що з кожним днем ми все ближче до максимально імерсивного досвіду в іграх.