fallback-image

Ubisoft відновила розробку скасованого PvE шутера Project U

Пам’ятаєте, як у квітні 2022 року Ubisoft анонсувала сесійний кооперативний PvE шутер Project U, а після ніколи про нього навіть не згадувала. Виявляється, проблема полягала в форматі ігроладу, який ніяк не могли урізноманітнити для налаштування високого рівня реграбельності.

Ідея Project U полягала у відстрілюванні натовпів роботів десятьма командами по чотири гравця в кожній. З часом кільце звужувалось, а ви залишались один на один з босом. Структура сподобалася всім, але високого рівня переграваності розробники ніяк не могли досягти, що критично для мультиплеєрних ігор. У бажанні вирішити згадану проблему команда витрачала шалені бюджети на постійні переробки, нові варіації мап, босів, але все виявилось марно, оскільки на плейтестах в лютому 2024 року грі досі бракувало реграваності.

У березні Ubisoft Annecy миттєво припинила розробку Project U, оскільки вона вже тривала цілих 5 років. Обидва керівника гри обійняли нові посади, Матьє Гранжон перейшов до роботи над однією з прийдешніх Assassin’s Creed, коли Дем’єн Кікен лише цього місяця працевлаштувався в DICE для роботи над новою Battlefield.

Однак замість повного скасування Project U, керівники Ubisoft зазначили, що PvE ігри все ще можуть бути успішними, посилаючись на Helldivers 2. Пізніше гру навіть повернули назад на етап інкубації з новим продюсером і невеликою командою для вивчення нових ідей.

Втім, інсайдер Том Гендерсон, який поділився усією згаданою історією, говорить, що нинішнім, що колишнім розробникам важко уявити, як гра може стати успішною.

Схожі новини

fallback-image

Blizzard випустила Warcraft 1+2: Remastered з великим оновленням до Warcraft 3: Reforged

fallback-image

Xbox готовий портувати будь-які власні ігри на консолі PlayStation і Nintendo

fallback-image

GOG почне самостійно покращувати старі ігри для сучасних систем

fallback-image

Valve розуміє розробників, які відмовляються від підтримки Steam Deck через античіти