fallback-image

Valve нарешті додали приціл для AWP!

На днях Valve випустили оновлення для тестової версії свого клієнта Steam (Steam Beta Update) і, як ви вже зрозуміли, без казусів не обійшлося.

Метою оновлення було бажання компанії поліпшити досвід користування: тут вам і робота над покращенням візуалізації та зручності використання клієнта. Внутрішньоігровий оверлей, інтерфейс якого зазнав вдосконалення. Також оновився менеджер скриншотів та нотатки, що можна закріпити на екрані. Саме тут починається найцікавіше.

Справа в тому, що закріплену нотатку видно на екрані навіть коли оверлей не використовується. Я вже говорив, що прозорість цього діла можна налаштувати? Ну що? Ваша підсвідомість зробила все за мене, чи ще ні? Ні? Добре, зараз все поясню.

Замість того, щоб занотовувати якусь важливу або не дуже інформацію, гравці CS:GO натомість почали виставляти знаки (крапки, зірочки — кому що до душі) в блокноті та відцентровували його. Даний орієнтир юні хіміки використовують як приціл для снайперської гвинтівки. Як наслідок отримуємо напівпрозору зону, що має в собі те, чого бажають снайпери уже не один десяток років. В той час, як одна гра (не буду показувати пальцем) таку функцію має з самого початку.

New Steam beta update lets you get a crosshair for snipers
by u/reddeaded1 in GlobalOffensive

Спроби начаклувати собі приціл для AWP можна знайти ще в древніх літописах, однак нічого не є оптимальним. Тут вам і монітори з вбудованою функцією перехрестя, поставлені маркером крапки (чого редакція порталу ніяк не рекомендує робити). Ходять історії й про тих, хто пропалив дірку в моніторі, аби там було перехрестя для гвинтівки — чого тільки не зробиш, аби отримати перевагу над опонентом.

Якби там не було, не думаю, що така можливість довго залишатиметься у тестовому клієнті Steam. На те він і тестовий, щоб знайти та виправити помилки до того, як твій продукт остаточно вийде у світ. Питання тільки в тому, скільки це займе часу.

Схожі новини

fallback-image

Анонсовано мобільну Final Fantasy 14 з аналогічним ігроладом повноцінної версії ММО

fallback-image

Стрім S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

Українці зламали інтернет через бажання пограти в S.T.A.L.K.E.R. 2