Вийшла демо-версія Threads of War — «танчиків» у стилі української вишиванки

Вийшла демо-версія Threads of War — «танчиків» у стилі української вишиванки

Зовсім недавно ми розповідали про те, що батько та син удвох розробили «танчики» у стилі вишиванки. А тепер у гри вийшла демонстраційна версія. В неї можна зіграти удвох.

Threads of War — це гра, яка об’єднує механіку Battle City (відомих як 8-ми бітні «Танчики») і роуґлайк елементи. Вона зроблена в стилістиці української вишиванки і дозволяє пройти шлях звільнення українських міст в перший рік повномасштабної війни. До всього грати можна як одному, так і вдвох.

Зі слів розробника, Андрія Костюшко, у демо-версії гравці зможуть оцінити і осучаснену механіку Battle City, і мандрівну прогресію, і стилістику гри до якої дуже швидко звикаєш.

В грі є рівні складності, які відрізняються один від іншого наявністю нових цікавих правил. Щоб повністю пройти гру, потрібно звільнити всі регіони на 10 рівнях складності. Кожен наступний розблоковується після проходження попереднього. В демо-версії буде доступно перших три рівня.

Демонстраційна версія гри надасть доступ до багатьох рівнів проходження та складності. Ось що зараз доступно:

  • 5 (з 14) регіонів
  • кілька рівнів складності (кожен наступний відкривається після проходження попереднього)
  • різні типи противників, зокрема й один бос
  • активні та пасивні бонуси

а також, для поціновувачів експериментів, в грі є редактор, в якому можна створити унікальну локацію і пограти на ній.

Завантажити демо-версію можна на сторінці гри у Steam. Що стосується релізу, то тут нічого не змінилося — орієнтуємося на кінець осені 2024 року.

Про розробників
Костюшко Андрій – співвласник Creoteam та ігровий дизайнер з 18-річним досвідом. Його найвідоміша гра – Football, Tactics & Glory. Вона отримала рейтинг 88% з ~3500 оглядів на Steam. Окрім ігрового дизайну він має досвід малювання, створення музики та написання творів. Для Threads of War він робить ігровий дизайн, графіку та музику.

Костюшко Аскольд – 11-річний програміст, який почав учитися програмуванню в 5 років, з 9 років почав робити простенькі ігри в рушії Godot та випускати їх на itch.io. Однак Threads of War – його найбільший та найскладніший проєкт на даний момент. Абсолютно весь код демо-версії Threads of War написано Аскольдом.

25% прибутку розробники планують відправляти знайомим підрозділам ЗСУ або передавати на великі збори.

Схожі новини

fallback-image

Анонсовано мобільну Final Fantasy 14 з аналогічним ігроладом повноцінної версії ММО

fallback-image

Стрім S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

Українці зламали інтернет через бажання пограти в S.T.A.L.K.E.R. 2