«Винахідлива головоломка з рекурсивними світами» — оцінки Cocoon від ґеймдизайнера Inside
Студія Geometric Interactive на чолі з Джеппе Карлсеном — колишнім головним ґеймдизайнером Playdead (Limbo, Inside) — створила головоломку Cocoon, що отримала чимало схвальних відгуків критиків.
Ви керуєте антропоморфною істотою подібною до цикади, що народжується із кокона та намагається розкрити таємниці цього дивакуватого світу.
Особливою механікою є те, що вирішувати головоломки доведеться за допомогою переміщення та взаємодії зі сферами, всередині яких є свої світи. Головоломки спочатку можуть здатися легкими, але поступово вони вимагатимуть від вас все більше винахідливості. Цікаво, що ви не вмираєте у цій грі, адже навіть у битвах з босом вас просто відкине до попередньої локації у разі поразки.
Хоча за гру не промовляється ані слова, але будова цього цього химерного світу гри вразила пресу. Сюжет дає чимало простору для інтерпретації того, що відбувається під час гри. В середньому гру можна пройти від 4-6 годин, а також тут є ще збирання колекційних предметів.
Cocoon від Geometric Interactive отримала наступні оцінки:
IGN 9/10;
Eurogamer 10/10;
GamesRadar 10/10;
GameReactor 10/10;
Easy Allies 9/10;
Press Start 9/10;
God is a Geek 9/10;
Push Square 9/10;
Game Informer 8.75/10.
Cocoon вже доступна на Steam, Switch, PlayStation та Xbox. Ви також можете ознайомитися із оглядом Inside.