fallback-image

Warhammer 40,000: Darktide перенесли на весну 2022

Сьогодні генеральний директор студії Fatshark Мартін Валунд опублікував у офіційному Твіттері Warhammer 40,000: Darktide, що реліз гри переноситься на весну наступного року.

Причиною, як і з більшістю останніх перенесень, є пандемія. В таких умовах розробникам працювати набагато важче, а тому керування студії прийняло рішення виділити більше часу на роботу над грою, замість того, аби випускати зовсім сирий продукт. Крім того, Мартін Валнуд також написав, що за цей час у студії будуть працювати й над системою розвитку гри в майбутньому.

На нас лежить відповідальність за те, аби дати вам якомога найкращу гру, і для цього нам потрібно більше часу. Ні для кого не є таємницею, що створювати гру під час пандемії є важко, і для нас теж. Ми плануємо використати цей час і на те, щоб підняти рівень нашого продукту, і на те, щоб інвестувати в розвиток Darktide після релізу.

Мартін Валунд, генеральний директор Fatshark.

Схожі новини

fallback-image

Blizzard випустила Warcraft 1+2: Remastered з великим оновленням до Warcraft 3: Reforged

fallback-image

Xbox готовий портувати будь-які власні ігри на консолі PlayStation і Nintendo

fallback-image

GOG почне самостійно покращувати старі ігри для сучасних систем

fallback-image

Valve розуміє розробників, які відмовляються від підтримки Steam Deck через античіти