Xbox готовий портувати будь-які власні ігри на консолі PlayStation і Nintendo
Керівник Microsoft Gaming Філ Спенсер вирішив відповісти на декілька питань видання Bloomberg стосовно майбутніх планів ігрового підрозділу Xbox, аби гравці теж знали, що їм очікувати.
Першочергово, плани з випуску мобільної крамниці Xbox заморожені, команда вивчатиме кращі можливості та ринок, щоб повернутися до ідеї колись пізніше. Проте експансія брендів Xbox на мобільний ринок лише починається. У жовтні вийшла Age of Empires Mobile розроблена Tencent, яка стала першим подібним досвідом для компанії.
Після того, як Microsoft повністю завершить інтеграцію співробітників Activision/Blizzard, а також знайде ігрові студії з необхідними технологіями й можливостями, які б доповнили поточний склад Xbox Game Studios, то залюбки продовжить тренд з придбаннями.
Портативний Xbox офіційно в розробці, точніше на етапі прототипування. Філ Спенсер зазначив, якщо пристрій і з’явиться, то лише через кілька років, а вже в найближчі місяці програмісти компанії планують покращити роботу застосунку Xbox на Windows портативках.
Продажі перших портованих ігор Xbox Game Studios на PlayStation 5 та Nintendo Switch задовольнили Microsoft. Жодних обмежень з ігор які портуватимуться далі більше немає, але й водночас однозначних підтверджень, що очікувати в майбутньому Філ Спенсер не називає. Щонайменше весною 2025 року на PlayStation 5 з’явиться Indiana Jones and the Great Circle, а на виході Nintendo Switch 2 очікується повноцінна версія Call of Duty: Black Ops 6.
Після звільнення 2500 співробітників та закриття трьох внутрішніх студій бізнес Xbox повернувся у минуле русло та зараз здоровіший, ніж ніколи. Команда Філа Спенсера відчуває куди рухається індустрія та спробує креативити, адаптуватися до нових бізнес-моделей, пристроїв, способів доступу до ігор, а не триматися за ексклюзиви чи продавати консолі по 1000 доларів, що точно не допоможе розвитку ринку.