Xbox стали партнерами з компанією, що спеціалізується на «GPT-подібних» NPC
У своєму блозі Microsoft повідомила про «партнерство тривалістю у кілька років» з Inworld AI, що спеціалізується на інструментах генеративного ШІ, як-от Inworld Character Engine. Компанія Inworld AI також створила SDK для Minecraft та Roblox, що дозволяють спілкуватися з NPC подібно до того, як ми відбувається з чат-GPT. Саме завдяки ШІ-технології компанії розробник Bloc створив заборонену ШІ-модифікацію для GTA V.
У згаданому блозі також йдеться наступне:
Наше партнерство дозволить поєднати досвід Inworld з моделями генеративного ШІ для вдосконалення персонажів із передовими хмарними ШІ-рішеннями, до яких входять Azure Open AI Service, глибоке технічне розуміння майбутнього сфери від Microsoft Research, а також сильні сторони команди Xbox у створенні доступних та відповідальних інструментів для розробників
Inworld AI заявляє, що цей ШІ має «налаштовувану безпеку, знання, пам’ять, елементи керування оповіддю, мультимодальність та інше». Новий інструмент AI Design Copilot також здатен допомагати у створюванні сюжету, квестів тощо за допомогою ШІ. Компанія раніше створила безкоштовну гру Inworld Origins, що демонструє рівень штучного інтелекту їх сервісу.
Як гадаєте, подібні технології реалізовують новий рівень занурення у гру чи навпаки погіршують якість оповіді?