У 2023 році ґеймери провели 60% часу в іграх, яким понад 6 років

У 2023 році ґеймери провели 60% часу в іграх, яким понад 6 років

Аналітичне агентство Newzoo виклало статистику щодо ігрової індустрії за минулий рік. Ми виписали деякі факти з нього, які можуть вас здивувати.

90% усього прибутку з нових ігор минулого року принесли 43 найменування. Більшість з них вийшли на усіх платформах. Причому вихід гучних преміумних ігор дуже часто негативно впливав на дохідність ігросервісів.

80% усього ігрового часу припало лише на 66 проєктів, з яких 60% — на ігри, яким шість або більше років. З них 27% забрали League of Legends, Fortnite, Roblox, Minecraft та GTA V.

Топ ігор за кількістю щомісячних гравців на ПК, PlayStation, Xbox та Switch показує, що більшість із них — це загальновідомі ігросервіси. У всіх чотирьох випадках перше місце посіла Fortnite. Також у топі знайшлося місце GTA V, Minecraft, Roblox, League of Legends, Valorant, Counter-Strike 2, Rocket League і Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege.

Що цікаво, тільки на Nintendo Switch 6 із 10 найпопулярніших ігор за кількістю щомісячних гравців випущено самим платформотримачем. Для порівняння, на PlayStation не фігурує жодної гри від PlayStation Studios, а у Xbox знайшлося місце лише для ролівки Starfield.

8% від усього ігрового часу було витрачено на нові тайтли, які не належать до щорічних спортивних франшиз або постійних серій по типу Call of Duty — Baldur’s Gate 3, Hogwarts Legacy, Starfield тощо.

90% ігрового часу у нових проєктах було витрачено лише у 48 іграх, а на понад 1400 інших припадає лише 10% цього часу. У 90% домінують нові частини Call of Duty, Diablo IV та різноманітні спортивні проєкти: FC, MLB, Madden, NBA 2K. А серед 10% знаходяться Assassins Creed: Mirage, Lies of P, Marvel’s Midnight Suns і Wo Long: Fallen Dynasty.

А в якій грі найбільше часу провели ви в 2023?

Схожі новини

fallback-image

Анонсовано мобільну Final Fantasy 14 з аналогічним ігроладом повноцінної версії ММО

fallback-image

Стрім S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

Українці зламали інтернет через бажання пограти в S.T.A.L.K.E.R. 2