fallback-image

У боях під Бахмутом загинув розробник S.T.A.L.K.E.R. Володимир Єжов

У боях під Бахмутом, захищаючи Україну в лавах ЗСУ, загинув Володимир Fresh Єжов, український розробник відеоігор і колишній кіберспротсмен.

Володимир Анатолійович Єжов народився 1 серпня 1984 року у місті Лубни. Закінчивши Київський політех у 2001 році, Єжов вже працював у ігровій індустрії, а також був професійним гравцем у StarCraft. На початку 2000-х друзі запросили його в зараз уже легендарну GSC Game World, де спочатку Єжов був тестером стратегій Alexander i Cossacks 2: Napoleonic Wars. В ієрархії відомої ігротворчої студії Єжов швидко став помічником дизайнера і представляв Cossacks 2 в цій якості на київський виставці “Ігроград” у квітні 2005 року.

Дебютом Єжова в якості повноцінного розробника стала гра 2006 року Heroes of Annihilated Empires. Він також брав участь у розробці незавершеного сиквелу цієї гри, але відділ стратегій у GSC невдовзі було закрито, щоби сконцентрувати зусилля на хітовій франшизі S.T.A.L.K.E.R.

Утім, Єжову знайшлося місце і тут: у приквелі S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky ідея та скрипти Кордону й Бурштину належать саме “Фрешу”. Нікнейм Єжова був натхненний ситкомом “Принц із Беверлі-Гіллз” (Fresh Prince of Bel-Air), де Вілла Сміта за старою реперською звичкою звали Fresh Prince. Гравці в S.T.A.L.K.E.R. часто називають Єжова іншим ім’ям — Локі. Персонаж з таким прізвиськом отримав обличчя Єжова у S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat у якості дружньої великодки, про що сам Володимир дізнався не одразу. Переважно тому, що гра вийшла у 2009, а в грудні 2007 року Єжов вже пішов із GSC. Короткий час він працював над Chronostorm для Ulysses Games LLC, але невдовзі знайшов постійне місто роботи у Frogwares, де за свою кар’єру працював найбільше. Спочатку над стратегією World of Battles: Morningstar, потім над грою, яка мала стати Call of Cthulhu, і зрештою над Sherlock Holmes: The Devil’s Daughter (наш огляд). На всіх із цих ігор він був не лише дизайнером і продюсером, а ще й ком’юніті-менеджером. В The Devil’s Daughter основний внесок Єжова помітно у перших двох розділах гри, бо з Frogwares він пішов у жовтні 2014 року, майже за два роки до релізу проєкту.

З січня 2015 року і по 2022  Єжов працював дизайнером в український ігротворчій студії Hogsmith Games. Однак із початком повномасштабного російського вторгнення змінив офіс і комп’ютер на військову форму. У лавах сухопутних військ ЗСУ колишній “Фреш” і “Локі” став відомий як “Вус”. Під цим позивним український воїн вийшов на щиті з боїв під Бахмутом. Без батька залишились двоє дітей, без світлої людини — не лише родина, а й український ігропром. Війна продовжує забирати наших талантів. І війна ця іде не з лютого 2022 року, навіть не з 2014 року, а вже століттями.

На превеликий жаль, слід зауважити, що ми на PlayUA подекуди не встигаємо писати некрологи всім українським розробникам, які загинули після повномасштабного вторгнення. 12 травня у боях загинув уродженець Вінниці Олександр Гончарук, який співпрацював із компаніями Playtech і Techona. 20 травня не стало також колишнього головного дизайнера AB Games Михайла Новікова, а в жовтні загинув у боях аніматор 4A Games Андрій Корзінкін, який працював над серією Metro. Зі сторони ворога подібні некрологи видно нечасто. Та й звідки їм там узятись.

Andrii "Nizrok" Korzinkin (@korzinkin_3d) died while performing a combat mission in the struggle for independence, sovereignty and territorial integrity of Ukraine. A talented animator, incredible person and real hero. Rest in peace, friend. We all miss you. https://t.co/2OC83CMdfU

— Leonid Stepanov (@Leonid_Games) October 2, 2022

Схожі новини

fallback-image

Анонсовано мобільну Final Fantasy 14 з аналогічним ігроладом повноцінної версії ММО

fallback-image

Стрім S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

Українці зламали інтернет через бажання пограти в S.T.A.L.K.E.R. 2