У наступній Battlefield знову буде сюжетна кампанія. А ЗСУ?
Хоча серія Battlefield і зажила слави передусім завдяки мультиплеєрним баталіям, у неї склалися досить непогані взаємини зі сюжетними режимами. Зокрема, Battlefield Bad Company (2008), де вперше з’явилася самітна кампанія, здобула любов спільноти саме завдяки своїй історії. Далі сюжетки ставали щоразу кінематографічнішими, дорожчими… а грало в них щоразу менше людей. Тому й не дивно, що зрештою розробники знову повернулися до формату “лише мультиплеєр”.
Утім, провал Battlefield 2042 (наш огляд) змусив EA переглянути пріоритети, і нова частина Battlefield не просто матиме сюжетний режим, а й на його успішність буде зроблено чималу ставку. І перелік вакансій студії в Сіетлі, яку ЕА відкрила минулого року начебто для створення сюжетних кампаній, вкотре це підтверджує.
Зокрема, там є посада керівника розробки, першочерговим завданням якого є сформувати і втілювати творче бачення “найкращої у своєму класі самітної кампанії”, зберігши при цьому всі ключові риси серії Battlefield. Інакше кажучи, очолити розробку кампанії від створення концепції до остаточного завершення всіх робіт.
До слова, ЕА ніколи не робила офіційних заяв стосовно призначення студії в Сіетлі, проте той факт, що керівником студії є Маркус Лето (один із провідних дизайнерів Halo та керівник розробки Halo: Reach), а серед працівників знайшлося чимало вихідців з Bungie й Valve, уже дав певні натяки. А у квітні Ліанна Круз, яка тоді отримала посаду режисерки анімацій, застосувала фразу Battlefield Campaign Seattle Studio. Мовляв, саме так їй описали студію, коли брали на роботу.
Коли саме ми побачимо нову Battlefield, наразі не відомо. Точно так само відкритими залишаються питання, чи з’явиться у сюжетній кампанії росія і в якому статусі. А ще, зважаючи, що створення кампанії тільки-тільки починається, є шанси, що в наступній Battlefield знайдеться місце і для Збройних Сил України. Сподіваймося на це.