У No Man’s Sky можна повністю кастомізувати зореліт, а космічні станції стали різноманітнішими
Hello Games випустила велике оновлення Orbital для No Man’s Sky, у якому додали редактор кастомізації зорельота, а також з’явилися повністю перероблені космічні станції. До всього, минулого місяця студія випустила оновлення Omega, і паралельно Hello Games продовжує працю над Light No Fire.
Космічні станції були повністю перепрацьовані, адже тепер кожна із них відрізняється ззовні та зсередини завдяки процедурній генерації. У них тепер нові крамниці та активності, а також станції мають унікальне наповнення, зважаючи на сонячну систему, расу, місцевість тощо. Варто згадати, що репутація із NPC нарешті впливає на ціни у торговців.
Зміни торкнулися також і гільдій, що відтепер стають значно більшою частиною гри. У посланців гільдій можна отримувати припаси й рідкісні предмети чи робити їм пожертвування, щоб поліпшити репутацію задля винагород.
Довгоочікувана можливість створювати унікальний кастомізований зореліт у редакторі нарешті стала доступною для гравців. Також зруйновані космічні кораблі можна розбирати, щоб створити власний. Окрім того, до вашого космічного флоту на місії можна особисто телепортуватися для допомоги, якщо вони в біді.
Тепер цікаво, як багато в мережі буде скріншотів із цікавими дизайнами космічних кораблів з No Man’s Sky (огляд).