У сюжеті S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl не буде відкритої агресії до Росії, лише виславляння культури України
Тільки вчора ми писали про інтерв’ю видання Wccftech з GSC Game World стосовно S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl, як сьогодні GamesBeat виклали нове інтерв’ю з новими подробицями стосовно гри та її розробки.
На відміну від оригінальних частин S.T.A.L.K.E.R, сиквел відійшов від натхнення книгою «Пікнік на узбіччі». Збереглися лише загальні речі у вигляді аномалій невідомого походження, артефактів з дивними ефектами й приладів для виявлення аномалій, а все інше буде цілковито новим.
Оскільки з релізу попередніх ігор минуло чимало часу, творці розуміють, що зараз аудиторії потрібно запропонувати щось нове, більш захопливе. Загалом сюжет повністю переписували 6 разів і сценарист ні разу не боявся починати все наново, поки результат не задовольнив команду. Нагадаємо, що історія буде нелінійною з трьома різними кінцівками без конкретної канонічної.
Попри пандемію, війну, проблеми з електроенергією і шість перенесень дати релізу, в GSC Game World ніколи не думали про скасування S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. Підтверджено, що в грі не буде відкритої агресії до Росії, лише популяризація культури України. Розробники хочуть таким чином боротися на мистецькому фронті.
Студія вкотре підтвердила, що реліз S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chоrnobyl стане лише початком її історії, оскільки після цього гру продовжать активно розвивати на основі відгуків гравців. Також очікується поява інструментаря для модоробів, технології трасування променів, двох сюжетних доповнень і мультиплеєрного режиму.
Реліз S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl відбудеться 20 листопада на Xbox Series X|S, ПК (Steam, Epic Games Store, GOG) і в підписці Game Pass.