Українська Esports Charts анонсувала cтатистичний сервіс DoHuya
Українська аналітична компанія Esports Charts з 2017 року збирає й опрацьовує статистику трансляцій Twitch, яка потім допомагає кіберспортивним компаніям та ігровим видавництвам визначати найпопулярніші канали, події, медійне охоплення в певній мовній групі, популярність тої чи іншої гри тощо.
Утім, ця статистика ніколи не враховувала даних із китайського регіону, адже Китай формально не є частиною світового інтернету. Проте китайський ринок завжди був ласим шматочком для всіх галузей розважальної індустрії через свої потенційну аудиторію та високі прибутки. Тож у різноманітних компаній щороку зростав попит на конкретні дані, щоб не тицяти пальцем у небо, а конкретно розуміти, у що там грають, що дивляться, кого дивляться і як працювати з тамтешньою аудиторією.
І ось Esports Charts першими в усьому західному інтернет-просторі спромоглися знайти рішення цієї проблеми та анонсували сервіс, який збиратиме статистику з двох найбільших стрімінгових сервісів Китаю — DouYu i Huya. Над назвою довго думати не довелося, бо жарт про можливу назву єдиної китайської стрімінг-платформи, зроблену з двох згаданих компаній, ходить у кулуарах уже давно.
Китайський стрімінговий ринок відрязняється від звичного нам також і тим, що платформи вираховують популярніть стрімів не лише за кількістю глядачів. Тутешні сервіси користуються так званим “індексом популярності”, де поєднані кількість глядачів, кількість підписників, активність чату, активність чату тощо. Тут не те ще достеменно розібратися й видобути якусь конкретнішу статистику, а й просто зібрати й опрацювати актуальні показники було складно. Але українській компанії це вдалося.
Наразі сервіс DoHuya збирає інформацію в трьох основних групах: загальний каталог каналів, найпопулярніші ігри та статистика каналів у прямому ефірі. Невдовзі запуститься окремий блок зі статистикою кіберспортивних трансляцій, а потім, щойно Esports Charts наб’є руку, сервіс матиме розширену статистику для платних користувачів.