Успіх Assassin’s Creed Shadows здійснить мрію продюсера з Capcom

Успіх Assassin’s Creed Shadows здійснить мрію продюсера з Capcom

Творець оригінальних Final Fight та Street Fighter 2, Йошикі Окомота, у відео на власному каналі розповів, що з нетерпінням чекає успіху для прийдешньої Assassin’s Creed Shadows, оскільки це здійснить одну з його давнішніх мрій.

Повертаючись у минуле, в 2005 році пан Окомота покинув Capcom та заснував власну студію Game Republic, тоді ж була створена Genji: Dawn of the Samurai. Події гри відбувались у феодальній Японії, а ігролад поділявся між двома персонажами, швидким та маневреним Йошитсуне та повільним, але сильним Бенкеєм. Так, це звучить дуже схоже на Assassin’s Creed Shadows, лишень заміни імена на Ясуке і Наое.

Побачивши вперше трейлер нової Assassin’s Creed ґеймдизайнер одразу ж згадав про власну студію та її дебютну гру, додавши, що в 2005 році технології та досвід команди не дозволяли реалізувати задум настільки добре, як це виглядає в побаченій ним грі.

Також він жартома зауважив, що Ubisoft нарешті може здійснити його мрію, довівши до ладу життєздатність оригінальної концепції, яку вони з командою придумали у далекому минулому, але тоді не змогли якісно реалізувати. А гарні продажі прийдешньої гри докажуть особисто продюсеру, що його ідея мала куди більший потенціал, ніж він вважав раніше.

Нагадаємо, що Assassin’s Creed Shadows планують випустити 15 листопада на PlayStation 5, Xbox Series X|S, App Store (macOS, iPadOS), ПК (Epic Games Store, Ubisoft Connect) та підписці Ubisoft+. Подробиці стосовно ігроладу є в нашому окремому матеріалі.

Схожі новини

fallback-image

Анонсовано мобільну Final Fantasy 14 з аналогічним ігроладом повноцінної версії ММО

fallback-image

Стрім S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

Українці зламали інтернет через бажання пограти в S.T.A.L.K.E.R. 2